Industria modei este dinamica, cu tendințe care vin și trec impreuna cu anotimpurile. Marketingul pentru industria modei poate fi destul de sofisticat, dar o campanie prin SMS poate contribui semnificativ la creșterea vânzărilor odată cu apariția noilor tendințe.
Cu ajutorul internetului, clienții devin conștienți de brand-uri alternative iar acestea sunt conștiente de acest lucru.
Pentru a îmbunătăți experiența de cumparare, trebuie să ajungem la fiecare client in parte, spunem noi ca o campanie de marketing prin SMS este o varianta simpla si ieftina.
Clientii de astăzi își folosesc adesea telefoanele mobile pentru a cauta un magazin, un brand sau pentru a-și face cumpărăturile. Moda este o industrie care beneficiază imens de aceste achiziții impulsive, un alt motiv pentru care canalul prin SMS genereaza trafic si conversie.
Luand acestea in considerare, am invitat-o pe Raluca Radu, Country Manager answer.ro, sa ne povesteasca cum au integrat la answer.ro comunicarea si marketing-ul prin SMS si ce rezultate au obtinut.
Discutia va fi disponibila live, pe pagina de Facebook a SMSO, vineri, 2 octombrie, de la ora 15. Dialogul va fi moderat de Raluca Ganea, Chief of Marketing la SMSO.
In formularul de mai jos va puteti inscrie; va trimitem noi un kind reminder sa fiti live in timp util.