2Way communication mobile

2Way Communication – Cum sa interactionezi cu clientul

Interactiineaza cu clientii prin 2Way Communication

Studiile arata ca majoritatea clientilor nu finalizeaza o achizitie bazandu-se pe ratiune, cat pe emotii si experienta de cumparare. Acest lucru poate fi confirmat de oricine are o minima experienta in marketing. La fel de importanta ca si achizitia in sine este experienta de cumparare. Totul e mai placut cand procesul de achizitie este simplu si rapid.

Din fericire, SMSO, platforma de SMS marketing,  te ajuta sa ramai mereu aproape de clientii tai. Indiferent ca vrei sa ii familiarizezi cu serviciile oferite de brandul tau, sau sa ii inviti sa profite de cele mai recente oferte ale tale, noi te putem ajuta.

Despre client engagement

Client engagement este un aspect vital pentru orice business, indiferent de domeniu. Pentru a imbunatati rata de engagement a clientilor este necesar sa tii cont de anumite reguli:

  • obtine permisiunea clientilor de a le transmite mesaje cu caracter comercial;
  • asigura-le optiunea de a se dezabona;
  • fii concis; spune clar ce oferi;
  • evita prescurtarile sau un numar exagerat de emoticons colorate;
  • include un Call To Action.

Odata ce te-ai asigurat ca bifezi toate aspectele de mai sus, poti incepe sa iti creezi o strategie  de client engagement prin SMS marketing.

Pentru a fi una de succes, aceasta va trebui sa includa:

Oferte personalizate, promotii sau reduceri exclusive

Ai auzit vreodata despre zicala „In marketing, trebuie sa te duci acolo unde este clientul”? Ei bine, in 2019 toti clientii sunt pe telefoanele mobile! Asadar, ce modalitate mai buna de a le trimite oferte personalizate decat direct pe telefonul lor personal?

Conform unor studii, peste 90% dintre SMS-urile comerciale sunt citite in primele 3 minute de la trimitere, ceea ce face ca SMS marketing-ul sa fie unul dintre cele mai de succes canale de vanzare.

SMSO iti ofera posibilitatea transmiterii de mesaje personalizate cu oferte exclusive, catre anumite segmente de clienti, pentru a-ti asigura o rata de conversie cat mai mare.

Sondaje de opinie

Un aspect extrem de important din strategia de client engagement este solicitarea periodica a feedback-ului clientilor despre serviciile sau produsele tale.

Sondajele de opinie nu numai ca ajuta la colectarea unor informatii importante din partea clientilor, dar contribuie la calcularea NPS-ului brandului tau, care are un rol important in ajustarea campaniilor si strategiilor viitoare, dar le si arata clientilor ca parerea lor conteaza pentru tine cel putin la fel de mult precum comenzile acestora.

Cu ajutorul functionalitatii de 2Way messaging pe care o ofera SMSO, vei putea pastra in permanenta legatura cu clientii tai. Prin intermediul acesteia, clientii pot raspunde la sondaje de opinie sau mesaje, pentru ca tu sa stii in timp util si cu exactitate ce impact a avut campania ta.

Servicii de consultanta / Relatii cu clientii

SMSO iti permite sa fii alaturi de clientii tai atunci cand au mai mare nevoie de tine, punandu-ti la dispozitie functionalitatile prin care sa le transmiti acestora informatii precum ca produsul comandat de ei este pe drum, ca au uitat sa isi reinnoiasca abonamentul, sau ca au lasat o comanda nefinalizata in cosul de cumparaturi.

Mesaje declansate de o actiune

Vrei sa ii multumesti clientului tau pentru comanda plasata? Sau sa ii propui sa comande inca un produs pentru o extra-reducere? Nimic mai simplu! SMSO iti ofera posibilitatea trimiterii de mesaje tranzactionale catre clientii tai, imbunatatind semnificativ experienta lor de cumparare.

Concursuri

O modalitate simpla si la indemana de a face clientii sa interactioneze cu tine este crearea unor concursuri. Invita destinatarii sa se inscrie la concurs trimitand un mesaj scurt catre tine si astfel vei aduna o baza consistenta de potentiali clienti.

Asigura-te ca oferta din mesaje este clara si ca premiul este unul atractiv, apoi promoveaza concursul si pe celelalte canale de marketing pentru a acumula cat mai multi inscrisi.

Functionalitatea de 2Way SMS oferita de SMSO este exact ce iti trebuie pentru a implementa un astfel de concurs!

Cadouri de loialitate

Creste rata de engagement si retentie a clientilor tai oferindu-le cadouri de loialitate prin campanii dedicate de SMS marketing. Poti segmenta baza de date in functie de ce criterii doresti, astfel incat sa le oferi reduceri sau premii speciale in functie de obiceiurile lor de achizitie sau de anumite date demografice.

Contacteaza-ne aici si afla cum te putem ajuta sa ramai aproape de clientii tai pron 2Way Communication.

 

Articole similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu