mesaj-de-multumire

Creste-ti afacerea prin mesaje de multumire pentru clienti

SMS-urile sunt o modalitate moderna de comunicare, mai ales cand este vorba de relationarea cu clientii. Aceasta metoda este mai rapida si eficienta fata de un mail, motiv pentru care in ultimii ani a luat amploare. Asigura-te ca majoritatea clientilor revin pentru a comanda produsele tale sau pentru a beneficia de serviciile pe care le oferi. Pentru acest lucru nu ezita sa apelezi la o firma specializata care sa te ajute in ceea ce priveste numeroasele servicii web prin sms-uri, mai ales daca este vorba de viitoare campanii pentru imbunatatirea comunicarii si marketingului.

SMSO este cel mai bun exemplu deoarece compania ofera servicii de top, expertiza sa bazandu-se pe experienta individuala a angajatilor, dar si pe cea colectiva, acumulata in ani plini de proiecte si campanii cu rezultate impresionante. Citeste in continuare de ce este important sa oferi mesaje de multumire, care este rolul lor si cum trebuie sa fie construite. Daca doresti sa nu ai aceasta grija, serviciile oferite de SMSO acopera si acest sector, astfel incat sa nu iti incarci agenda, insa clientii sa fie tratati corespunzator si numarul acestora sa creasca in mod constant!

 1. Importanta mesajelor de multumire pentru clienti

Cand compania ta ofera produse sau servicii si clientul este in legatura directa cu firma ta este foarte important sa te asiguri ca el beneficiaza de o atentie speciala din partea ta si a angajatilor tai. Pentru a putea face acest lucru mai usor, exista numeroase modalitati prin care fiecare vizitator si client in parte sa aiba o comunicare rapida si simpla. Indiferent de modul prin care a inceput legatura, ea poate sa fie dezvoltata pe diverse alte cai, daca iti ghidezi cumparatorii pe care ii ai astfel incat ei sa vad ca esti activ si pregatit sa raspunzi prin orice cale de comunicare. In acest fel, un mesaj de multumire catre clienti, la momentul potrivit poate sa fie baza pregatitoare pentru o urmatoare campanie de vanzare prin sms.

Atunci cand ai un business este foarte important sa te asiguri ca toti clientii tai sunt multumiti de calitatea pe care o prestezi, dar si ca ei sunt ajutati in procesul de fidelizare pentru a se apropia de compania ta. Cand decizi sa externalizezi promovarea prin sms si sa beneficiezi de suportul profesional dat de SMSO, alege din gama de pachete promotionale optiunea care consideri ca te avantajeaza cel mai mult. Oricare dintre acestea difera din punct de vedere al cantitatii, nu al calitatii!

 

2. Mesajul de multumire pentru clienti – structura si elemente cheie

Cand vrei sa creezi un mesaj de multumire pentru clientii tai si acesta sa aiba un efect indelungat, nu doar de incantare si satisfacere pe o perioada scurta, este foarte important sa tii cont de cateva elemente cheie. Daca formulezi si redactezi corect un mesaj el va ajunge la destinatar si va transmite esenta scopului tau, in termeni clari si succinti care nu ii vor rapi foarte mult timp cititorului. Acest lucru este foarte apreciat, in mod special de catre persoanele care au o agenda plina si vor sa afle cat mai multe lucruri utile intr-un timp cat mai scurt.

Exista cateva aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere, printre cele mai importante numarandu-se:

  • Scrierea numelui persoanei careia i se adreseaza mesajul de multumire;
  • Adresarea la persoana potrivita – persoana a II-a singular / plural;
  • Transmiterea unor informatii relevante;
  • Semnarea la sfarsitul mesajului de multumire prin sms.

Totodata, exprimarea si continutul unui mesaj de multumire prin sms trebuie sa aiba la baza cateva principii esentiale:

  • Textul trebuie sa fie compus din propozitii cat mai concise;
  • Mesajul trebuie sa fie scris corect gramatical si sa aiba un sens care se intelege repede;
  • Paginatia trebuie sa fie usor de parcurs, folosindu-se numere pentru ca informatia sa poata fi retinuta mai usor.

Un aspect pe care trebuie sa il ai in vedere faptul ca orice contact pe care il ai cu un client, sub orice forma (verbala / scrisa, online / offline) poate sa aduca atat beneficii, cat si unele nemultumiri. Din acest motiv este foarte important sa ai grija la fiecare detaliu, mai ales cand comunicarea este sub forma scrisa. Un sms de multumire pe care il trimiti are ca rol secundar pastrarea clientului si fidelizarea sa in timp, dar el poate face parte si dintr-o strategie de crestere a vanzarilor prin sms si, implicit, de crestere a profitului prin sms.

 

3. Impactul mesajelor de multumire pentru clienti si utilitatea sms-urilor

            Cand formulezi un mesaj de multumire este foarte important sa ai grija de mai multe detalii, precum personalizarea acestuia, exprimarea si informatiile pe care le oferi. Spre exemplu, mesajul de multumire pentru plasarea unui produs trebuie sa contina date despre pachet:

  • Perioada estimativa pentru inregistrarea si procesarea comenzii;
  • Suma totala (chiar daca se achita printr-o alta metoda, nu prin ramburs);
  • Datele de contact (ex.: adresa de livrare);
  • Agentia de curierat.

Impactul pe care intregul mesaj de multumire il are este foarte mare, deoarece clientul primeste nu doar o confirmare si siguranta ca actiunile sale au fost livrate / primite / inregistrate (ex.: plasarea unei comenzi, achitarea unor cumparaturi), ci si ca toate datele pe care le-a dat sunt corecte si complete. Consulta lista de solutii de la SMSO si apeleaza la profesionisti pentru a putea sa ai rezultatele dorite in cel mai scurt timp posibil!

 

Fidelizeaza-ti constant clientii si arata-le ca ii apreciezi astfel incat numarul lor nu doar sa se mentina, ci sa creaca. Asigura-te ca ai tot ceea ce foloseste competitia pentru sporirea cifrelor afacerii, venind in acelasi timp cu ceva nou, care sa te diferentieze si sa te ajute sa ajungi in top! Foloseste-te de expertiza si ajutorul unor specialisti pentru a face o investitie corecta si eficienta in viitorul dezvoltarii companiei tale, inclusiv cand este vorba de mesaje de multumire pentru clienti!

Articole similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu