Ilustrație SEO

SEO – 5 modalități prin care să îți crești vânzările

Supraviețuirea fiecărei afaceri depinde de vânzări, iar în climatul modern, creșterea vânzărilor necesită o prezență digitală puternică. Astfel, dacă îți dorești ca afacerea ta să se bucure de un număr incredibil de vânzări, atunci este esențial să beneficiezi de o optimizare puternică a motorului de căutare (Search Engine Optimization-SEO).

SEO este în continuă evoluție, iar cele mai bune practici se schimbă în timp, deci poate fi dificil să știi dacă faci tot ce poți pentru a crește vânzările cu SEO. În acest sens există o mulțime de tehnici pe care le poți implementa pentru a-ți crește vânzările.

1. Folosește cuvinte cheie inteligente

Ilustrație cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt o parte crucială a ecuației. Fără cuvinte cheie, potențialii clienți s-ar putea să nu îți găsească niciodată site-ul atunci când caută. Din acest motiv cuvintele cheie sunt piatra de temelie a strategiei tale SEO.

În funcție de domeniul în care îți desfășori activitatea, există cuvinte cheie și expresii pe care clienții le folosesc pentru a localiza produse sau servicii similare cu cele pe care le comercializezi. Astfel, depinde de tine să determini care sunt acestea și să începi să le incluzi în: conţinut, pagini web, URL-uri, titluri, descrieri de imagini, metadata, titlurile paginilor și chiar în e-mailuri.

Google AdWords este un instrument minunat care te poate ajuta să începi cercetarea cuvintelor cheie, dar există o mulțime de alte instrumente de planificare a cuvintelor cheie pe care le poți folosi. Nu uita nici de cuvintele cheie longtail, deoarece jumătate din toate interogările de căutare au mai mult de patru cuvinte. Astfel, există o concurență mai mică pentru aceste fraze și au rate de conversie mai mari. Când ai cuvintele cheie potrivite în cutia de instrumente, acestea te vor ajuta să te conectezi cu potențialii clienți interesați de produsele tale.

2. Creează conținut relevant

Cuvintele cheie, totuși, nu sunt nimic fără un conținut excelent. Conținutul este mai mult decât un vehicul pentru cuvinte cheie. Este un instrument pe care îl poți utiliza pentru a converti potențialii clienți. Este o resursă care poate fi utilizată pentru a ajunge la noi segmente de public.

Iată cum poate funcționa conținutul pentru a crește vânzările: atunci când potențialii clienți caută pe internet informații despre un produs sau serviciu similar cu ceea ce oferi tu, vor întâlni postări de pe rețelele sociale, bloguri, pagini web și alt conținut care a fost conceput pentru a răspunde întrebărilor, pentru a furniza informații și pentru a facilita o decizie de cumpărare.

Conținutul excelent vine în multe forme.  Astfel, obiectivul tău ar trebui să fie cultivarea și crearea de conținut într-o largă varietate. În acest sens poți publica conținut sub formă de bloguri, video, infografice, podcast-uri, animații, ghiduri de instrucțiuni, liste sau recenzii pentru produse.

Conținutul se află în centrul marketingului. Atunci când ai o strategie robustă și un conținut excelent vei beneficia și de clienți în spațiul digital. Cu toate acestea, este important să îți amintești să îți optimizezi întregul conținut folosind cuvinte cheie relevante. Totodată, trebuie să te asiguri că toate cuvintele cheie pe care le utilizezi sunt relevante pentru tipul de conținut pe care îl prezenți.

3. Folosește rețelele de socializare pentru a-ți dezvolta audiența

Telefon pe ecranul căruia apar icoanele rețelelor de socializare

Social media este unul dintre elementele cu cea mai rapidă creștere a unei strategii SEO cuprinzătoare și moderne. Acest lucru se datorează faptului că un număr tot mai mare de consumatori apelează la aceste platforme pentru a interacționa cu mărcile. Aproape 80% dintre oameni apelează la Facebook atunci când doresc să găsească conținut interesant. Acest lucru înseamnă că există o oportunitate imensă de a ajunge la un public nou. Totodată, reprezintă o oportunitate de a atrage mai mulți clienți și de a dezvolta relații de durată cu clienții.

Dincolo de asta, social media este, de asemenea, o modalitate excelentă de a arăta o latură mai umană a organizației tale. Rețelele sociale pot fi utilizate ca instrument de marketing direct datorită resurselor precum Facebook Ads. Poți chiar folosi site-urile de socializare pentru a spori eforturile de serviciu clienți.

4. Concentrează-te pe conținutul SEO mobil și local

Două dintre cele mai semnificative modificări ale celor mai bune practici SEO care au apărut în ultimii ani sunt accentul pe conținutul mobil și local. Acestea două merg, întotdeauna, mână în mână. SEO local devine din ce în ce mai important pe măsură ce din ce în ce mai mulți consumatori folosesc dispozitive mobile pentru a căuta companii. Oamenii nu își doresc să își piardă timpul inutil. De aceea vor apela la cea mai apropiată companie pentru a-și satisface nevoile. În acest sens, este important să te concentrezi asupra conținutului local (inclusiv cuvinte cheie locale și pagini de destinație). Totodată, trebuie să te asiguri că amprenta digitală a companiei este complet compatibilă cu toate dispozitivele mobile.

5. SEO pe pagină

Există multe motive pentru care implementarea SEO pe pagină este crucială pentru succesul afacerii. Așadar, dacă îți dorești să sporești vânzările, atunci trebuie să acorzi atenție tehnicilor de pe pagină. SEO pe pagină face site-ul mai ușor de utilizat și, totodată, este mai simplu pentru motoarele de căutare să indexeze paginile. Astfel, va crește clasamentul în căutare și te va ajuta să te concentrezi pe optimizarea elementelor esențiale, cum ar fi imaginile vizuale. Dacă nu ești familiarizat cu SEO pe pagină, iată câțiva dintre pașii cei mai importanți:

  •   Crearea etichetelor de titlu unice și descriptive
  •   Creșterea vitezei de încărcare a paginii pentru a reduce ratele de respingere
  •   Scrierea unui text alternativ descriptiv și optimizat pentru cuvinte cheie pentru imaginile de pe site
  •   Optimizarea titlurilor folosind cuvinte cheie și descrieri relevante
  •   Folosirea link-urilor interne în conținutul site-ului pentru a îmbunătăți navigarea și indexarea
  •   Folosirea unor adrese URL ușor de citit
  •   Scrierea meta descrierilor pentru a îmbunătăți vizibilitatea cu ajutorul rezultatele motorului de căutare și pentru a îmbunătăți relevanța

Așadar, dacă îți dorești vizibilitate în mediul online, precum și o creștere substanțială a vânzărilor, a venit timpul să acorzi o mai mare atenție tehnicilor SEO. Acestea pot contribui la conștientizarea brandului tău de către publicul larg, aducându-ți produsele în atenția potențialilor clienți.

 

 

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu