cum cresti rata de conversie prin intermediul SMS

[webinar] SMS Marketing: Cum cresti rata de conversie prin intermediul SMS

La invitatia lui Cristi Bolocan, specialist cu experienta in domeniul SEO si cofondator al agentiei SEO cupcake si Cristi Stefanescu, director comercial la SMSO, am sustinut webinarul SMS Marketing: Cum cresti rata de conversie prin intermediul SMS.

Mai jos regasiti inregistrarea completa e webinarului, cele 2 prezentari plus un mic rezumat al elementelor prezentate de catre speaker.

Ce afli din webinar:

  1. Utilizari ale SMS-ului, campanii de vanzare, retentie, engagement sau loializare a clientului
  2. Tipuri de afaceri care isi pot active clientii prin intermediul SMS
  3. Cum monitorizezi in Google Analytics eficienta si campaniilor SMS
  4. Cum arata platforma SMSO plus functionalitati
  5. Indicatori de performanta pentru canalul SMS
  6. Bune practice in redactarea unu mesaj text catre client

Inregistrarea Webinarului

 

Prezentare Cristian Bolocan, SEO cupcake

 

! Important de retinut:

  • SMS-ul este un canal de comunicare complementar altor surse/canale de marketing digital
  • Business-urile care au avut restrictionata comunicarea cu clientii lor in perioada COVID 19, isi pot notifica clientii prin SMS despre:

a. reluarea activitatii, indiferent ca esti: restaurant, cafenea, cabinet avocatura, cabinet medical, salon infrumusetare, magazin etc;

b. conditii de acces a clientilor in spatiul dumneavoastra de lucru;

c. comunicarea unor produse noi sau reduceri la produsele din stoc;

  • Prin intermediul platformei SMSO, poti face campanii de vanzare personalizate in functie de tipul audientei

exemple mesaje conversie SMS

 

  • Foloseste link-uri de campanie, cu UTM tags in mesajul pe care doresti sa-l transmiti. citeste mai mult despre asta 
  • Asigura te ca in numele mediului (medium/source) folosesti un identificator prin care sa poti diferentia campania SMS de celelalte campanii.
  • Verifica in Google Analytics/Top Conversion Path pentru a filtra in functie de sursa sau mediu.

      Foloseste 100 SMS uri BONUS din partea noastra si trimite acum prima campanie SMS. Incepe 

 

Prezentare Cristi Stefanescu

! Important de retinut:

  • SMS-ul este mediul de comunicare cu cel mai mare reach, 75% dintre utilizatori folosesc mesajele text;
  • SMS-ul are cea mai mare rata de raspuns, 45% in comparatie cu email-ul, doar 6%
  • SMS-ul genereaza incredere utilizatorilor, de accea este folosit pentru autentificare in aplicatiile de banking, email, marketplace etc. SMSO ofera serviciul de 2Factor Authentication, detalii aici
  • SMS-ul se afla pe primul loc ca mediu de conversie, urmat de Remarketing, PPC, Social Media si email marketing.
  • Principalele utilizari ale SMS-ului sunt:

a. notificari 

b. alerte 

c. comunicarea cu angajatii   

d. suport pentru clienti   

e. microplati prin SMS

  • Platforma SMSO poate fi accesata in browser, ca aplicatie web, prin integrare API cu alte tipuri de software de tipul ERP, CRM sau prin plugin-uri dispobile pentru principalele platforme ecommerce.
  • Platforma SMSO este intuitiva,  cu o interfata simpla, usor de navigat si inteles toate sectiunile.

interfata platforma SMSO

  • Iti recomandam sa tii cont de urmatoarele atunci cand planifici o campanie SMS:

a. obtine permisiunea pentru a trimite mesaje text clientilor sau prospectlor tai

b. fii onest referitor la scopul mesajului transmis

c. compune un mesaj clar, cu o actiune simpla pentru destinatar.

 

Te-a ajutat articolul? Lasa-ne raspuns in comentarii.

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu

Abonează-te la newsletter-ul SMSO