Caracteristici ale SMS-urilor care vor schimba modul în care îți contactezi clienții

Utilizarea SMS-urilor ca metodă de contactare a clienților este una dintre cele mai subestimate tactici de marketing. Cu toții trăim cu impresia că întreaga lume s-a mutat online, iar tot ce nu ține de WiFi sau de date mobile este inexistent. Nu există nimic mai greșit. Spre deosebire de email, mesajele text nu sunt trecute printr-un filtru de spam. Aceasta înseamnă că nu trebuie să îți faci vreodată griji că mesajul tău nu va ajunge la client. Mai mult de atât, studiile arată că 98% dintre SMS-uri sunt deschise și citite în primele minute după livrare. Având acestea în minte, considerăm importantă cunoașterea acelor caracteristici ale SMS-urilor care vor schimba complet modul în care îți contactezi clienții.

1. Sincronizarea

Timpul reprezintă o unealtă, mai ales în cazul campaniilor de SMS marketing. Partea bună este că platformele de web2SMS, cum este și SMSO, îți permit automatizarea campaniilor pentru momentul dorit de tine. Sincronizarea este, de asemenea, una dintre cele mai importante caracteristici ale SMS-urilor.

Este important să te asiguri că mesajul tău ajunge când trebuie, unde trebuie. Sincronizarea greșite a unei campanii poate, cu ușurință, să determine insuccesul acesteia. Astfel, trebuie să fii deosebit de atent când vine vorba de alegerea timpului. Mai multe despre ora potrivită pentru a trimite o campanie de SMS marketing poți citi aici.

2. Personalizarea mesajului

Una dintre cele mai frumoase caracteristici ale SMS-urilor este faptul că poți comunica cu sute sau mii de persoane, într-un timp de ordinul secundelor. Acest lucru se întâmplă reușind totodată să și personalizezi mesajul pentru fiecare persoană în parte. Acest lucru oferă valoare imaginii tale, determinându-l pe client să își sporească loialitatea față de brandul tău.

oți personaliza mesajele prin diferite metode. Cea mai comună este includerea numelui clientului în corpul SMS-ului. Dacă stai să te gândești bine, repede realizezi că auzindu-ți sau citindu-ți numele te simți instantaneu mai bine. Acest lucru se întâmplă mai ales din pricina faptului că mesajul îți lasă impresia că tu chiar contezi, deși ești conștient de caracterul automatizat al mesajului.

O altă opțiune de personalizare a mesajelor este trimiterea SMS-urilor cu ocazia zilelor de naștere. Din moment ce tu poți trimite mesaje promoționale către clienți, înseamnă că ei și-au dat acordul pentru acest lucru. Asta înseamnă că, în momentul abonării, clientul a oferit detaliile de bază, incluzând aici și data nașterii. Acest lucru se înregistrează în baza ta de date, urmând ca această informație să fie folosită cu scopul întăririi relației cu clientul. Personalizarea reprezintă un important avantaj competitiv. Multe companii încă nu înțeleg puterea egoului uman. Când acesta este atins cum trebuie, prin mesajul potrivit, creat special și numai pentru el, clientul va forma inevitabil o legătură strânsă cu emițătorul mesajului. Astfel că, acum este momentul tău, apelează la serviciile de tip bulk SMS pentru a te conecta inteligent cu clienții tăi.

3. Replicile automate

Știai că în 2020 unul dintre cele mai la modă trenduri în marketing este utilizarea chat boților? Acest lucru, pe scurt, înseamnă automatizarea răspunsurilor la mesajele primite de la clienți. Acest lucru nu este deloc complicat. Se construiește o listă de răspunsuri în funcție de întrebările adresate cel mai des de către clienți. Iar pe măsură ce apar întrebările de la clienți, se alege pur și simplu răspunsul potrivit contextului.

Această trăsătură a SMS-urilor aduce multe avantaje, întrucât micșorează timpul de răspuns, mai ales în situația în care ești copleșit de întrebări venite de la clienți. Totodată, un timp scurt de răspuns le dovedește clienților că părerea lor contează pentru tine. Acest lucru îi determină să îți schimbe comportamentul de consum, fiind înclinați către o companie care dovedește că se interesează de nevoile consumatorului.

Desigur, există și situația în care clientul vine cu o întrebare complet nouă, moment în care folosirea replicilor automatizate nu se mai pretează. În acest caz, nu poți pur și simplu să răspunzi printr-una din replicile care crezi tu că se potrivește cel mai bine întrebării. Dacă vrei să creezi o relație cu clienții bazată pe încredere și respect, atunci vei fi nevoit să îți iei timp pentru a oferi și răspunsuri personalizate.

4. Monitorizarea datelor

Un rol important în asigurarea succesului campaniei tale îl joacă monitorizarea datelor. Este necesar să verifici constant performanțele campaniei tale, pentru a face adaptări în funcție de neajunsurile depistate. Acest lucru nu doar că îți poate salva campania în curs, ci îți va oferi și suficientă experiență pentru viitoarele campanii.

Ratele de deschidere, de citire, de livrare, printre altele, pot fi măsurate destul de ușor. Acest lucru se întâmplă cât se poate de simplu la SMSO. Specialiștii noștri oferă rapoarte lunare detaliate, care să ghideze marketerul către rezultatul dorit.

Poate nu ți se pare atât de folosit, însă hai doar să ne gândim la următorul exemplu. Să spunem că ai lansat o campanie de marketing prin SMS și realizezi că ratele de deschidere sunt extrem de mici într-o zonă geografică specifică, care îți este cu ușurință specificată în acele rapoarte. Acest lucru te va ghida către concentrarea eforturilor asupra audiențelor din zone în care campania ta este eficientă, salvând astfel din timpul și resursele implicate.

Așadar, aceste 4 caracteristici ale SMS-urilor sunt cruciale în asigurarea unei campanii de marketing prin SMS eficiente. Implementarea acestor strategii va duce la promovarea unei imagini pozitive a brandului tău și te va ajuta să creezi relații sănătoase și puternice cu clienții. Pentru a te asigura că poți profita de toate aceste caracteristici ale SMS-urilor, te invităm să te înregistrezi în platforma SMSO și să dai singur startul campaniei tale de marketing prin SMS.

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu

Abonează-te la newsletter-ul SMSO